joi, 20 septembrie 2012

Conferinta de presa "U" Jolidon - Champions League

Declaratii: “Personal, nu am foarte mari emoţii, deci nu cred că sunt favorite. Avem şansa noastră pe care trebuie să o jucăm până la capăt. Cunoaştem forţa adversarelor noastre, dar avem şi noi jucătoare de echipa naţională, care pot face faţă presiunii. Din păcate, am avutde suferit din cauza faptului că am fost exilaţi în ultima perioadă din sală (aceasta a fost ocupată de meciurile din Cupa Davis – n.r.). Am jucat pe ciment, apoi pe parchet şi acum pe suprafaţa oficială de plastic. Fetele s-au plâns deja de dureri la genunchi şi glezene”, a spus antrenorul Gheorghe Covaciu.

“Cel mai important pentru noi este să trecem de turcoaice, apoi nu mai c0ntează cu cine vom pica, pentru că ambele formaţii sunt echilibrate şi au jucătoare de valoare. Am mai jucat cu formaţia din Turcia la un turneu, nu cred că ne poate surprinde. Sperăm că publicul va veni la sală să ne susţină”, (Mihaela Tivadar)

“E un moment deosebit, ne dorim din tot sufletul să ne calificăm, pentru că orice handbalistă îşi doreşte să joace în Liga Campionilor”. (Nicoleta Dinca)

Preţul unui bilet de intrare este 10 lei pentru întreaga zi.

Programul meciruilor din grupa a 3-a de calificare de la Cluj
Sâmbătă,22 Septembrie
17:20 “U” Jolidon Cluj v Murat Pasa (Turcia)
19:30 Rostov Don (Rusia) v Zajecar (Serbia)
Duminică, 23 September
17:00 “U” Jolidon Cluj v TBA
19:30 TBA v TBA











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu