sâmbătă, 10 noiembrie 2012

Conferinta de presa. Marius Sumudica la "U"

Noul antrenor al echipei "U" Cluj, Marius Sumudica, a fost prezentat oficial si a condus primul antrenament al echipei.

Declaratii:

"Pentru mine "U" e o provocare, o echipa cu istorie, cu identitate, cu suporteri patimasi. Am venit in unul dintre cele mai frumoase orase din tara. Am venit la Cluj cu inima deschisa, sa fac treaba, sa facem rezultate impreuna. Sunt un tip dintr-o bucata, daca nu-mi convine ceva spun lucrurilor pe nume indiferent de consecinte. Vreau sa am o relatie deschisa cu suporterii pentru ca facem toti parte dintr-o familie. Vreau ca aceasta echipa sa aiba performante, nu sa se bata la retrogradare. Imi doresc ca lumea sa revina la stadion. Acest stadion merita mult mai mult, suporterii merita mult mai mult"

"Nu-i cunosc inca pe fratii Bultoc. Am vorbit doar la telefon cu unul dintre ei. Sunt oameni care doresc sa ajute echipa. Luni vor veni la meci. Nu am vorbit cu Walter, el a cedat echipa. Singurul care a fost de fata la negocieri a fost domnul Marginean, care mai trebuie sa semneze actele pentru cedarea clubului. Nu il recunosc pe domnul Walter ca parton al Universitatii. Daca dansul ar fi la "U", eu nu am mai fi antrenor. Eu nu ma prostituez. Daca nu imi convine ceva, spun in fata. Nu as fi facut pasul acesta daca stiam ca Walter e patron, pentru ca nu mi se pare normal ca cineva sa fie actionar la doua cluburi. Daca se dovedeste ca e, in secunda urmatoare eu plec. Cel mai mult mi-as dori sa-l bat pe domnul Walter etapa viitoate cand jucam cu Petrolul."

"Ma intereseaza stabilitatea financiara. Mi s-a promis acest lucru si imi da o oarecare liniste. Personal din punc de vedere material eu am de pierdut. Dar nu ma intereseaza acest lucru. Nu semnam acel contract daca nu credeam in acest proiect. "U" e o echipa grea, pentru ca are suporteri patimasi, cunoscatori de fotbal, pe care nu poti sa ii minti. Nu am venit sa ma imbogatesc, imi place "U" Cluj, dovada ca am venit intr-o perioada grea. Trebuie sa recunoastem ca situatia Universitatii e delicata. Severin si Iasiul au batut, e complicat, dar trebuie sa mergem mai departe. Si pe bistrita am luat-o de pe penultimul loc cu 12 puncte si am scapat-o de retrogradare. Nu mi-e teama de nimic."

"Daca un jucator mi-a gresit, a doua oara nu mai are nicio sansa cu mine. E adevarat ca avem nevoie de jucatori in iarna. Impreuna cu investitorii trebuie sa aducem jucatori, nu numai numeric, ci si valoric. Dar pana atunci trebuie sa adunam cat mai multe puncte cu lotul actual. Cei care sunt acum trebuie sa demonstreze ca merita sa imbrace acest tricou. Mingea e la ei. Daca ei nu demonstreaza acest lucru, atunci pleaca indiferent de cine sunt impresariati."

Despre meciul cu Rapid, Sumudica a declarat urmatoarele:

"Acolo m-am realizat ca jucator, am castigat cupe, dar asta nu ma impiedica sa-i bat. Sunt un om care nu tradeaza, in momentul de fata "U" Cluj inseamna totul pentru mine, imirespect datoria. Am venit sa muncesc, sa apar culorile alb-negru. Sunt cu inima deschisa."

Numai un om bolnav poate sa creada ca ma dau la oparte in fata rapidului. E o prostie, o idiotenie! Cum sa le cer asta jucatorilor? E cariera mea in joc. Jocul cu Rapid e extrem de important, la fel ca si celelalte. Suntem intr-o situatie delicata, nu trebuie sa ascundem faptul ca ne batem pentru evitarea retrogradarii. Chiar daca nu traverseaza o perioada buna, Rapid poate sa faca oricand un meci mare. Acum joaca execrabil , iar meciul urmator joaca foarte bine."














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu