marți, 18 decembrie 2012

"U" Mobitelco 82-84 CSM Oradea

Elevii antrenati de Niksa Bavcevic au pierdut din nou pe teren propriu impotriva formatiei CSM Oradea, scor 82-84.

Pentru "U" au marcat: Nikolov 16, Wright 15, Barnette 13, Ross 12, Silvasan 12, Hallik si Baciu 7.

Pentru Oradea au marcat: Pesic 21, Frnaklin 17, Dillon 16, Maric 13, Topchov 10, Stefanovic, Tibarna 2.

Declaratii:

"A fost un meci foarte greu, am jucat mai bine decat am facut-o in jocurile trecute, dar am facut cateva greseli, trebuie sa jucam mai bine de atat! Am vrut sa castigam cu tot dinadinsul, am aratat asta in joc, toti am fost concentrati sa castigam astazi. Au fost multe momente, multe posesii in meci care au facut diferenta" (Derek Wright)

"Vreau sa felicit echipa din Oradea pentru aceasta victorie, au fost mai buni cu doua puncte, asa cum a fost si rezultatul final. Echipa mea a jucat probabil cel mai bun meci de pe teren propriu din acest sezon, am jucat impotriva celei mai bune echipe a momentului din Romania. Nu este usor cand pierzi doua meciuri in overtime si unul la o aruncare distanta. Am pierdut astazi din cauza a doua lucruri: pe final, cand ei au marcat, noi am pierdut mingea, am facut greseli in cateva randuri, ma gandesc mai ales la Nikolov; mai apoi, in al doilea rand, este al doilea meci in care jucam fara pivoti. Toti pivotii lor au avut suta la suta procentaje sub panou - Topchov, Pesic si Tibarna. Baschetul se joaca cu oameni inalti, iar noi am avut ca echipa o singura recuperare ofensiva, si aia reusita de Wright. Oradea a recuperat mai bine, insa e pacat, pentru ca am aruncat mai bine, am avut 27 de pase decisive, am aratat ca putem juca, insa pe atac ne bazam doar pe aruncari de afara. Am jucat totusi bine, publicul a observat acest lucru, dar trebuie sa ramanem concentrati in continuare. Sigur, vom face niste schimbari, trebuie sa le facem, pentru ca nu se mai poate asa" (Niksa Bavcevic)






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu