duminică, 10 martie 2013

"U" Mobitelco 105-111 BC Mures Targu-Mures

"U" Mobitelco a pierdut pe teren propriu cu scorul 111-105, impotriva echipei BC Mures.

Pentru "U" au marcat: Wright 30, Silvasan 22, Ross 15, Djapa 13, Nikolov 10, Barnette 8, Paul 7.

Pentru BC Mures au marcat: Peciukas 26, Cuic 18, Ciric 17, Navickas 14, Barro 11, Dumitru 10, Paltinisanu 10, Kandic 5.

Declaratii: 

"Vreau sa spun cateva lucruri. Este unul dintre rarele meciuri in care echipa care are cifre mai bune pierde. Am fost mai buni in aproape toate aspectele statistice, poate cu exceptia mingilor pierdute. In al doilea rand, este a sasea infrangere pe teren propriu, dintre care trei au fost in prelungiri, in timp ce in deplasare am pierdut doar doua meciuri. Am pierdut in prelungiri impotriva CSM Bucuresti, apoi cu Ploiesti si astazi cu Mures. Asta inseamna ca avem o problema mentala, pentru ca jucam mult, mult mai bine in deplasare. In aceasta seara, am inceput sa jucam ceea ce pregatisem impreuna cu baietii abia in ultimele 15 minute. Nu este posibil ca oaspetii sa inscrie 53 de puncte in prima repriza! Nu am avut o defensiva adevarata, am jucat aparare serioasa abia in ultimele minute ale sfertului al treilea si in ultimul. In plus, am avut doua sau trei faulturi inutile ale lui DJ si a trebuit sa il retrag pe banca, iar jocul nostru a avut de suferit din acest motiv. Trebuie sa felicit echipa Muresului, pentru ca au inscris atunci cand a trebuit, au transformat toate aruncarile dificile. In plus, a existat un factor care nu poate fi stapanit, si anume norocul. Sunt multumit doar de cele cincisprezece minute de la final, dar cu atat nu poti castiga impotriva Muresului. Eu sunt dezamagit, jucatorii sunt la fel, dar nu putem spune ca baietii nu s-au luptat! Trebuie sa stim ca fiecare echipa isi are limitele, stiu ca aici publicul este obisnuit cu succesul, dar astazi au castigat oaspetii nostri si trebuie sa ii felicitam. Jucatorii mei au dat tot ce au putut pentru victorie. Mesajul meu pentru public este ca suntem departe de finalul campionatului si trebuie sa ramanem uniti!
Suntem cu totii dezamagiti, pentru ca trebuie sa ne gandim o zi sau doua la acest meci, pentru ca infrangerea aceasta nu ne aduce nimic bun. Cu o victorie, eram in primele patru, acum trebuie sa castigam toate meciurile pana la final, ceea ce nu e usor. Va trebui sa castigam toate aceste cinci meciuri!" (Niksa Bavcevic)

"Nu am respectat planul de joc pe care l-am pregatit intreaga saptamana. Am cazut mental pe final si asta ne-a costat meciul. Trebuie sa ne antrenam intens in continuare si sa devenim mai buni, sunt convis ca putem face o figura frumoasa in aceasta liga. Acest rezultat influenteaza pozitia noastra in clasament, dar mai avem cinci meciuri si vom vedea ce se intampla la finalul sezonului regulat. Intotdeauna cred ca pot sa imi ajut mai mult echipa, sunt foarte exigent cu mine insumi si imi doresc tot timpul sa ajut cat mai mult, insa in aceasta seara am facut cu totii greseli. Le multumim fanilor pentru suport, sa fie siguri ca vom lupta pana la finalul campionatului!" (Derek Wright)










































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu