joi, 28 noiembrie 2013

Mi-e dor de tine! Dar nu de tine... Mi-e dor de "U"!

Mi-e dor de "U"!
Mi-e dor de vremurile in care lumea mergea la meci pentru dragostea fata de "U", de vremurile in care Ancora se umplea atat inainte cat si dupa meci, de fiecare data cand "U" juca acasa!
Imi e dor de acei "nebuni" frumosi ai tribunei, de acea unitate de care am dat dovada si dădeam de fiecare data cand era nevoie de noi!
Dor de unitatea care ne lega, care facea sa fim acea masa compacta care avea un cuvant greu de spus in fata oricui, in fata careia tremurau conducatorii/jucatorii si politicienii corupti!
Dor de întâlnirile care erau in fiecare cartier inainte de un meci pentru a merge in grup spre stadion!
Dor de euforia care ne cuprindea si cuprindea Clujul, cand "U" avea meci!
Dor de emisiile Radio Cluj, in care ascultam meciurile "live" pentru a afla ce fac adversarii (Doctoru' mic fiind radioul tribunei).
Mi-e dor de vremurile in care banii nu erau o parte atat de importantă a fotbalului si inca se mai juca din placere!
Dor de berile reci care așteptau in frigiderele teraselor din apropierea vechiului Moina in zi de meci!
Din păcate in ziua de azi multi pustani vin la stadion doar pentru ca e la moda, spiritul incet, incet se pierde si asta probabil din cauza situatiei in care se afla clubul acum, cat si din cauza mizeriei din fotbalul romanesc... Suntem datori sa ducem spiritul mai departe!
P.S: jucătorii sunt prea putin vinovati de situatia din clasament, acestea sunt limitele lor, cu cateva mici exceptii... Buboiul e in alta parte si stim cu totii unde!

Silviu Cristea.

2 comentarii:

  1. Nu cred ca si acei pustani care vin la stadion vin pentru ca "asa e la moda", ci vin pentru ca intr-adevar indragesc Universitatea si sunt pasionati de acest fenomen.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu generaliza, am zis "multi din ei", asta nu inseamna ca toti fac asta. Stiu exemplare de genul :)

      Ștergere